سید رضاسید رضا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

رضا گنجیشکه

قطره آهن

1390/6/27 15:23
نویسنده : مامان رضا
8,665 بازدید
اشتراک گذاری

آقا رضا به قطره آهن ایرانی حساسه و هر وقت بهش میدادیم بالا میاورد

1

چون شنیدم قطره های آهن ایرانی کیفیت بهتری دارند خیلی تلاش کردم که قطره ایرانی بهش بدم...

آقا رضا به قطره آهن ایرانی حساسه و هر وقت بهش میدادیم بالا میاورد

1

چون شنیدم قطره های آهن ایرانی کیفیت بهتری دارند خیلی تلاش کردم که قطره ایرانی بهش بدم...

رقیق کردم ، با قره چکان ته حلقش میریختم ، با آب پرتقال قاطی کردم...

البته با آب پرتقال یه جورایی میخورد ولی دکتر قاسم زاده دعوام کرد و گفت :

" یه دفعه مرگ موش هم بهش بده " آخه دکترها میگند تا قبل از یک سالگی خیلی آب پرتقال ضرر داره و بچه آسم میگیره(قابل توجه مادران )

جملش خیلی تند بود ولی باعث شد من دیگه این کار رو نکنم

خلاصه متوسل به قطره خارجی شدم و آیرو ویت گرفتم

با طعم توت فرنگی بود.

ایروویت

رضا به این هم حساس بود و با خوردنش بالا میاورد

دیگه نا امید شده بودم که دکتر قاسم زاده یه قطره جدید معرفی کرد  و گفت تو کشورهای خارجی از این قطره خیلی استقبال شده

قطره فری سانول

فری سانول

خدا خیرش بده

این قطره خیلی به رضا ساخت و راحت میخوره

از نظر یون آهن ، هم از ایرو ویت بیشتره (تقریبا دو برابر)  و کیفیت ، مزه و بوی بهتری هم داره

من از دارو خانه 7500 تومان میخرم

آیرو ویت رو در یک مرحله 25 قطره ای میدند

اما فری سانول رو باید در 2 مرحله 10 قطره ای داد(به علت اینکه یون آهنش زیادتره)

مطلب خیلی طولانی شد ببخشید!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nini
28 شهریور 90 14:26
مطالب مفیدی بود
الهام مامان محیا
5 آذر 92 10:56
سلام داشتم دنبال آیروویت میگشتم که وبلاگ شما رو هم آورد... مطلبت رو خوندم مامان عزیز الان از فری سانول راضی هستی؟ نی نی من 10 ماهشه چند قطره باید فری سانول بدم؟؟؟؟ فقط اهن داره یا ویتامینهای دیگه هم هست؟ راست یدندوناش سیاه نشده؟؟؟؟ لطفا برای جواب بیا وب محیا یه دنیا متشکر
الهام مامان محیا
5 آذر 92 10:59
راستی عک فری سانول رو باز نکرد و تو اینترنت هم نبود...؟؟؟؟؟!!!!! میتونی عکسشو برام بفرستی؟ممنون