سید رضاسید رضا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

رضا گنجیشکه

سوختن دست رضا +18

1392/5/6 14:32
نویسنده : مامان رضا
1,528 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماه پیش یه لحظه هواسم از گنجیشککم پرت شد دیدم جیغش بلند شداسترس

بچم دستش رو چسبونده بود به اگزوز موتورناراحت

سریع بردیمش بیمارتان با پماد آلفا پانسمان کردند(تا رسیدن به بیمارتان کار منو رضا گریه بودگریه

 ولی به محض پانسمان با آلفا دردش آروم شد و دیگه گریه نکرد

واقعا این پماد آلفا معجزه گرهتعجب

البته چون یه مقدار دیر بردیمش بیمارستان دست بچم تاول زد و خیلی اذیت شد تا کاملا خوب شد

انشالله قسمت هیچ مادری نشه دیدن همچین صحنه اینگران

بقیه در ادامه مطلب +18

پسندها (1)

نظرات (7)

صفورا مامان آوا
9 مرداد 92 15:38
واااااااااااای الهی من بمیرم و همچین صحنه ای رو از هیچ بچه ای نبینم گریه ام انداختی
ایشالا خدا نصیب هیچ مادر و بچه ای نکنه


خدا نکنه عزیزم
من اون شب تا صبح کارم گریه بود
الهی برای هیچ مادری پیش نیاد
صفورا مامان آوا
9 مرداد 92 15:39
راستی به چه اسمی اددم کردی من غریبه ها رو ادد نمی کنم اخه
مامان کیاراد(آرزو)
11 مرداد 92 15:34
الهی بمیرم برات عزیزم.خیلی ناراحت شدم .بیار دستتو ببوسم گلم


خدا نکنه خاله جان
نرگس مامان باران
13 مرداد 92 3:50
الهی بمیرم خیلی ناراحت شدم ایشالا دیگه هیچ وقت رنگه بیمارستان نینه و خود امام رضا نگه دارش باشه


خدا نکنه
ممنون عزیزم
عمه ی آتنا
14 مرداد 92 19:26
وای الهییییی الان خوبه حالش؟ پسرا شیطونن دیگه ،خدا کنه زوده زود گل پسری خوب بشهرمز رو خصوصی میفرستم براتون


بله خدا رو شکر
الان خوبه خوب شده
ممنونم عزیزم
منتظر رمز هم هستم
مامان انيا
17 مرداد 92 1:23
عزيزم
خدا كنه ديگه هيچ وقت برات پيش نياد و هميشه شاد و سالم باشي و مامان فقط عكسهاي خنده و شادي تو رو بذاره كه ما هم وقتي مي بينيم شاد بشيم


ممنونم خانومی
انشالله همیشه شاد و خرم باشی
مامان دنی گلی
22 شهریور 92 15:06
آخی ی ی نازی گل پسری چرا بیشتر مواظب نبودی مامانی بیشتر یادش بده الهی فداش دلم خیلی سوخت (گنجیشکه کوچولوتون چند سالشه پیش ما هم بیایین خوشحال میشیم)


خدا نکنه
سه سالش تموم شده
تازه جشن تولدش رو گرفتیم
ممنون